sobota, 18 sierpnia 2012

Moja pielęgnacja włosów kręconych

Czasami do pielęgnacji potrzeba 10 produktów, a czasami wystarczą trzy. Niestety, włosy kręcone potrzebują stałego nawilżenia i ochrony, dlatego trzeba je ciągle rozpieszczać. Maski, odżywki, żele...
A więc, oto moje produkty do pielęgnacji - mycia.:
Myję włosy odżywką:

 Dlaczego? Zajrzyj tutaj.

Potem nakładam maskę na 5-10 minut, a jeśli mam dużo czasu na 30-40 minut.

Gdy spłuczę maskę nakładam balsam bez spłukiwania z Joanny:
(zdjęcie nie moje)

Następnie rozczesuję włosy grzebieniem z szeroko rozstawionymi zębami:
I ręcznikuję włosy bawełnianą koszulką na wf.
 
Nakładam żel do stylizacji:
A potem na same końcówki jedwab:
I olejek rycynowy:
 
 
To wszystko ;) Włosy naturalnie schną, albo jeśli jestem śpiąca idę spać z mokrymi włosami zakładając to

a na czym polega Wasza pielęgnacja?
Wysyłajcie na: wmaniaczka@gmail.com
 Na razie ;)


12 komentarzy:

  1. nie polecam jedwabiu biosilk gdyz zawiera alkohol;/
    pozdrawiam,zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wiem :) Ale końcówki oczywiście nawilżam jak najczęściej więc dajemy rade:) ja również zapraszam częściej, pozdrawiam :P

      Usuń
  2. muszę wypróbować plunking wreszcie ;) i kupić żel ;) w ogóle czas dać szansę metodzie CG ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście! a kurcze moje włosy są ostatnio w złym stanie ;-( Spróbuję odłożyć balsam z Joanny, może to jego sprawka.. ;>

      Usuń
  3. Zmienilabym odżywke do mycia :( ;*
    Bardzo lubię olejek rycynowy :)
    co do jedwabiu biosilk to faktycznie zawiera alkohol , a końcówki tego nie lubią ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a na jaką byś zmieniła???
      Olejek rycynowy nie lubi się z moim skalpem niestety :( swędzi jak nie wiem co...
      Jedwab jest na wykończeniu także niedługo i tak powiem mu bye bye, a biosilka dopiero co zaczęłam używać na końcówki, także myślę, że mi nie wysuszy :P

      Usuń
    2. Ta zawiera silikon , a silikonów w myciu powinnaś unikać :) Polecam Ci odżywke isana z babassu ta rózowa. Kupisz ją w rossmanie za chyba 4,40 za 300ml ;*
      Tu masz link do tej odżywki : http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=33909
      Dla wielu włosomaniaczek to must have :)

      Usuń
    3. aaa i jeszcze jedno pisałam na blogu jaka powinna byc odzywka do mycia wlosów na dole masz link :
      http://uroda-kosmetyki-opinie.blogspot.com/2012/06/mycie-wosow-odzywka.html :P

      Usuń
    4. Dzięki :) Kupię tą odżywkę choćby nie wiem co...:) Już dawno miałam ją kupić:P

      Usuń
    5. Nmzc :) Napisalam do Ciebie na e-mail ;p

      Usuń
    6. Dziękuję :-) już odpisalam ;P

      Usuń
  4. warto na ten temat poczytać tu http://modafon.pl/950-krecone-wlosy-pielegnacja.html

    OdpowiedzUsuń