sobota, 18 sierpnia 2012

IV recenzja: Odżywka Gładkość Kaszmiru, Nivea

Ta odżywka to nie tylko była dla mnie porażka, bo i dla włosów też. Nie dość, że droga to jeszcze działanie to dno. Z tą gładkością kaszmiru to przesadzili. Moje włosy się wyprostowały, ale nie tak większość kręcono-falowanowłosych by chciało, lecz po prostu jeszcze jak były mokre zaczęły się prostować!
A oto sprawca...
 
Co nam naobiecywał producent?
Z przodu:
 
Z tyłu:
 Sposób użycia:
 
Skład:


Konsystencja:





Moja opinia:

Plusy:
+ konsystencja jest bardzo gęsta
+ łatwe rozczesywanie
+ super poślizg przy nakładaniu na włosy
+ zapach
 
Minusy:
 
- wyprostowane włosy
- puch na głowie
- cena
 
Pomimo tego, że plusów jest więcej, minusy mają przewagę w postaci działania, bo co mi z tego, że dobrze rozczesują się włosy, jak moje loki będą potem wyglądać jak strąki?
 
Moja ocena: 2/10, nie kupię już tej odżywki nigdy więcej.
 
Cena: 8,50zł/200ml., 
Dostępność: Każdy kosmetyczny.
 
Widocznie proteiny ryżu nie służą moim włosom, dlatego myję nim skalp głowy (skórę głowy) ...
 
Używaliście tego ' cuda '? 


 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz