środa, 18 lipca 2012

Nowy zakup i maseczka jajeczna własnej roboty ;)

1.Nowy zakup.

Kupiłam sobie dzisiaj Balsam do włosów nawilżająco-regenerujący. Oczywiście spodziewajcie się niedługo recenzji :). Co czuję a raczej  co czują moje włosy na pierwszy raz? 
  • mięciutkie włosy
  • trochę sklejone u nasady (być może go za dużo nałożyłam)
  • cuuuudowny zapach -> kokosowo-mleczny. 
  • widocznie nawilżone
Jeszcze nie wyschły mi włosy, także nie powiem zbyt dużo na ten temat. Ogólnie, gdy zobaczyłam niektóre negatywne opinie na ten temat, bardzo się przeraziłam... Ale wydaje mi się, że w moim przypadku balsam się sprawdzi:>
Tak więc czekamy na nawilżenie i... regenerację!
Ocena: 9,5/10- z pewnością używam dalej!

2. Maseczka jajeczna własnej roboty.



 Przepis, który pozwoliłam sobie skorzystać ze strony Aliny:

  • 1 żółtko jajka
  • 1 stołowa łyżka miodu
  • 2 stołowe łyżki jogurtu naturalnego.
Wykonanie: Wszystko razem dokładnie wymieszać, tak, by powstała 'oleista' maseczka.

Trzymałam ją 1 godzinę. 

Efekty: 
  • rzeczywiście nawilża
  • okropnie śmierdząca, zapach długo utrzymuje się na włosach
  • włosy się nie puszą, ale to może być też zasługa balsamu wspomnianego wyżej :)
  • wystarczył szampon Babydream dla dzieci, by zmyć maseczkę
Ocena: 9/10- myślę, że jeszcze ją zrobię nieraz. :>
Włosy obecnie (moje):


 Tak, loki są naturalne :) Jeszcze trochę mokre, ale... Szczerze, to włosy rzeczywiście mi urosły, no ale po tych drożdżach, radicalach... Upss. Przepraszam, więcej nie zdradzę. To już kiedy indziej :> 
Patrząc na to zdjęcie wydaje mi się, że ta maseczka i balsam naprawdę pomogły :) Czekamy na recenzję! Pozdrawiam, buziaczki :*

 

8 komentarzy:

  1. Fajny blog!
    wpadniesz do mnie?
    http://motylkowe-marzenia.blogspot.com/
    zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to dziękuje za ten przepis na maseczkę. Przyda mi się to na pewno.
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://nelqable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę się cieszę, że CI się przydało :) ZApraszam ponownie i pewnie, że zaobserwuję:)

      Usuń
  3. Ciekawy blog. Bardzo mi się podoba. ;p
    Zapraszam na mój blog: http://true-love-liam-and-sonny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że usunęłaś bloga, bo dopiero teraz zauważyłam komentarz... Super, że Ci się podoba:P

      Usuń
  4. Jej jakie loki! śliczne:) maseczka super muszę kiedys spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę Ci się podobają? Spróbuj, bo warto! :P

      Usuń