środa, 8 sierpnia 2012

II Recenzja: Timotei Perfekcyjne Loki

Na samym początku chciałam przeprosić, za to, że tak długo nie publikowałam postów. Dostałam doła blogowego i zrobiłam sobie chwilowe wakacje:) Postaram się to wszystko nadrobić, a teraz na 'scenie' :



Recenzja szamponu: Timotei Perfekcyjne Loki

Tak wygląda:





Co pisze z przodu:
Kompozycja masła murumuru z Brazylii znanego z właściwości kontrolowania puszenia się włosów oraz olejku sezamowego z Egiptu stosowanego do pielęgnacji włosów.

Szampon przeznaczony do:
włosy kręcone lub bardzo suche

Co obiecuje producent:
Szampon Timotei Perfekcyjne Loki głęboko odżywia włosy i zmniejsza efekt puszenia się sprawiając, że loki są cudownie sprężyste. Jego bogata i kremowa formuła wzbogacona masłem murumuru oraz olejkiem sezamowym pomaga odbudować suche włosy dodając im naturalnego blasku i pozostawiając je wyjątkowo miękkie w dotyku.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate (A)/Sodium C12-13 Pareth Sulfate (B)*, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Dimethiconol, Glycol Distearate, TEA-Dodecylbenzenesulfonate, Carbomer, Sodium Hydroxide, Citric Acid, TEA-Sulfate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Triethanolamine, Sesamum IndicumSeed Oil, Astrocaryum Murumuru Butter, Tocopherol, Parfum, Sodium Benzoate, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Disodium EDTA, PPG-12, Benzyl Alcohol, Coumarin, Limonene, Linalool, CI 15510, CI 17200, CI 19140CI 42090

Cena: 6.30zł, dostępność: Każdy kosmetyczny

Moja opinia:

+ Moje włosy po szamponie są mięciutkie, sprężyste i (co rzadko się zdarza) nie mam tzw. push-up'a!
+ Piękny zapach
+ Niska cena, jak za takie efekty
+ Pomimo SLS itp. jestem bardzo zadowolona
+ Konsystencja


- Nie zauważyłam nawilżenia
- Bardzo się rozlewa



Moja ocena: 8/10- na razie trzymam się z daleka od SLS, ale jeszcze kiedyś kupię:)

A Wy używaliście Timotei Perfekcyjne Loki? Jaka jest Wasza opinia?



2 komentarze: